6 Farklı Smoothie tarifimin videoları artık Mynet’te

Bağışıklık güçlendirici smoothie

Bağışıklık güçlendirici smoothie

Bir gün posta kutumda bir mail buldum Gönül hanımdan. Blogunuzu beğendik, Mynet’in Nasıl TV’sine sizin de videolarınızdan koymak istiyoruz. Nasıl TV çeşitli konularda uzman kişilerin sanatlarını paylaştıkları bir online video platformuymuş… Baktım, ne ararsan var gerçekten de!

Woow! Daha önce hiç profesyonel kamera önünde olmamıştım, hele de tarifler hazırlamak, bir yandan anlatmak, sağlıklı yaşama dair bilgiler vermek…

Ama benim hayat felsefem “seni korkutuyorsa mutlaka yap” olduğu için, hemen teklifi kabul ettim. Ve önce sağlıklı smoothie’ler dizisiyle başlamaya karar verdik. Frappuccino’dan anti-aging’e, bağırsak çalıştırıcıdan çocuklar için masum çikolatalı süte kadar değişik amaçlarda kendi kullandığım 6 tarif belirledim.

Çekime gelen dünya tatlısı kameraman ve röportajcı arkadaşın rahatlatıcı tavırlarına rağmen ne yalan söyliyim, karnıma ağrılar girdi heyecandan🙂 Binlerce defa yapmış olsam da bu smoothieleri, yine de kayıt altında başka bir his! Bir yandan düzgün görünüyor mu, yok agaveyi doğru açıyla tutuyor muyum, bir yandan söylemem gerekenleri söyledim mi, bir yandan gülümsemeyi unutma, bir yandan aman elindekini düşürme…

Nasıl Tv smoothie çekimi

Nasıl Tv smoothie çekimi

Evet, itiraf ediyorum, stres oldum amaaa çook eğlendim. Hele de benim evde yaptığım bu tariflerin artık çok daha fazla insana ulaşacağını ve belki de sağlıklarına katkıda bulunacağını düşünmek beni mutlu etti.

Şimdi sırada glutensiz tatlı ve tuzlu tarifler dizimiz var, onların üzerinde çalışıyorum. Nasıl TV ekibinin de yardımıyla gördüğünüz gibi tariflerim artık videolu!

Ve umarım bir dahaki video çekimlerinde daha çok gülümsemeyi hatırlayacağım🙂

Sağlıklı Smoothie videolarım için tıklayın.. 

This entry was published on 02/21/2014 at 4:57 pm and is filed under Detoks, Raw Food, Sağlık, Yemek ve Tatlı Tarifler. Bookmark the permalink. Follow any comments here with the RSS feed for this post.

2 thoughts on “6 Farklı Smoothie tarifimin videoları artık Mynet’te

  1. Tebrikler. Yazilarini cok begenerek takip ediyorduk artik videolarinda takite. Cok icten olmus.

Leave a Reply

