Bodrum’un En Favori 5 Mekanı(m)

Haftalardır bir tanecik bloguma hiçbir şey yazmadım yazamadım, elim gitmedi. Gezi Parkı olaylarını dehşetle izleyen, Halk Tv karşısında üzüntüden ağlayanlardan biriyim ben de. Arkadaşlarım yaralandı, her sabah korkuyla uyandım biri öldü mü diye, ilk defa meclisi izleyip dehşete kapıldım seviyesizliğin boyutuyla ve ağzım açık kaldı yalan, dolan, sansür, şiddet karşısında. Kendime gelemedim…

Bu yüzden ara verdim ve yapmaktan en çok keyif aldığım şeyi yaptım yani seyahat ettim. Düşük enerjileri yükseltmede birebir. Aslında Bodrum’a defalarca geldim ve artık Gökçe’nin Bodrum’dan bildireceği kadar deneyim kazandım, hatta kendime küçük naçizane bir zevk haritası çizdim. Tatil kuşları, Bodrum mecnunları, lezzet ve sunum meraklıları, bu yazı size🙂

1- Gümüşlük’te Gardens of Babylon Wellbeing Resort’da Çisem’in hazırladığı “günün raw food yemeğini ve tatlısını” denemek, gün batımında otelin terasında efsane manzarayı seyretmek.

babylon

babylon raw pizza

2- Türkbükü’ndeki The Lifeco Detox Retreat’de Buğday Çimi içmek ve denk gelirseniz benim çok beğendiğim ortak bahçede Ersin Pamuksüzer’in sağlık üzerine süper eğitici konuşmalarından birine katılmak.

the lifeco detoks

buğday çimi

IMG_2862

3- Turgutresi Belediyesine ait, meydandaki Artemis Çay bahçesinde sabah kahvaltı, çay, kahve ve gazete keyfi yapmak.

4- Gümüşlük’teki Yakamoz Restoranda denize nazır kahvaltı yapmak, kahve içmek (hele o sakızlı üzüm reçeli yok mu)

yakamoz

gümüşlük

5- Gümüşlük Club içindeki Üzüm Kızı Meyhane’de muhabbet eşliğinde rakı, şarap ve meze yapmak. Ben normalde alkol almam, ben bile içtim, içtiriyor… Müzikler de lezzetler de bir harika!

üzüm kızı meyhane

Ok, bir tane daha, biliyorum 6 ediyor ama🙂 Cumartesileri Turgutreis’te kurulan semt pazarını mutlaka ziyaret edin, tam bir koku, doku, renk ve lezzet festivali.

This entry was published on 06/27/2013 at 1:44 am. It’s filed under Cafe&Restaurant, hayat, Türkiye and tagged , , . Bookmark the permalink. Follow any comments here with the RSS feed for this post.

Leave a Reply

