Kakaolu Smoothie Tarifim

bay smoothie

Hazır söz smoothieden açılmışken, Melike arkadaşım favori smoothiemi ve tarifini sordu. Ben de düşündüm taşındım, bunca zamandır içtiklerimden beni en fazla sallayanı buldum. E tabiki kakaolu🙂

Tarif 3 bardaklık

500gr su

2 büyük boy muz

2 yemek kaşığı raw kakao tozu (eğer raw değilse elinizdeki, 1 kaşık kullanın)

2 çekirdeği çıkarılmış hurma

Yaklaşık 10 yaprak taze nane

1 tutam cayenne biberi

 

Bay Smoothie ve kendi adıma güzel bir gün dilerim:)

This entry was published on 04/18/2013 at 8:52 am and is filed under Çikolata, Raw Food, Sağlık, Yemek ve Tatlı Tarifler. Bookmark the permalink. Follow any comments here with the RSS feed for this post.

3 thoughts on “Kakaolu Smoothie Tarifim

  1. sem on said:

    cayenne biberi acı değil mi,içide kakao ve muz olunca tatlı birşey olacağını düşümüştüm ta ki biberi okuyuncaya kadar…

  2. Pingback: 10 adımda Smoothie yapmanın incelikleri | Gokce Goklerden Bildiriyor

Leave a Reply

