Duyarlılığımı artırmaya karar verdim, Sebzelerin Gücü Adıınaa!

Önce yazıya tatilden döndüm diye başlayayım dedim ama sorun şu ki bana her gün tatil zaten deliye her gün bayram misali🙂 Ve aslında her iyi blogger gibi başımdan geçen bin bir maceradan bahsetmem lazım biliyorum… Ama nedense beni bilgisayar başına oturtan başka bir konu başlığı oldu. Sizinle paylaşmak istediğim: Duyarlılık.

Duyarlı olanlar bilirler, başa bela bir durumdur. Allah vergisi bir yetenek ve lanettir aynı zamanda. Çevrenizde olan bitenleri empatiniz yüzünden öyle güçlü hissedersiniz ki, kendi merkeziniz kayar, bir bakmışsın olayları o insanlar gibi hissediyorsun, çünkü o insanları hissediyorsun.

Maalesef bende var. Bence çoğumuzda da var. Bazen bir odaya girerim, öfkenin yakıcı soğukluğu üstüme biner, ya da biriyleyken sanki beynini okuyor gibi onu algılarım. Bunun avantajları, özellikle iş hayatında çok elbet. İstediğiniz kişiye istediğinizi satabilir, nabza göre şerbet verebilirsiniz. Duyarlılık yanında yaratıcılık da getirir ve bir o kadar da savunmasızlık.

Son günlerde gerek Tarot gerek diğer bağlantılarım bana duyarlılığımın bir hediye olduğunu, onu köreltmek yerine güçlendirmem gerektiğini fısıldıyor.

Sanırım haklılar. Bu bir hazine. Başkalarını, evreni, dünyayı, vücudunuzu, kendinizi, gördüklerinizi ve göremediklerinizi hissetmek…

 

Duyarlılığınızı en kısa yoldan yitirmenin yegâne yolu YEMEK. Yani sigara, alkol, uyuşturucu ve size besin değil hastalık veren keyifli yiyecekler.

Bugün Nurdan’la alkali sebze-meyve detoksu yapıyoruz. Vücudumu en saf, en yüksek titreşimli yiyeceklerle besleyerek onu hafifletiyor, böylece duyarlılığımı artırıyorum. Sonrasında da Raw beslenicem. Hayatınızla ilgili önemli bir karar vermeden önce tavsiyem detoks yapın, başka bakış açıları kazanıyorsunuz. Bu aslında birçok savaş ve şifa sanatında da vardır. Tanıdığım birçok başarılı Reiki ve Yoga master, iş adamları, ünlü şahsiyetler hayvansal ürün, kızartma gibi daha ağır titreşimli yiyecekleri tüketmez. Mesela Stefano D’anno’yla (Tanrılar Okulu yazarı) röportaj sırasında bu dinç ve zeki adamın günde 1 öğün yediğini, onun dışında hep meyve-sebze suyu içtiğini öğrenmiştim.

Biz sadece yoğunlaşmış saf enerjiyiz. Buna hayır diyecek yok herhalde. Enerjinizi daha da saflaştırmak ya da kirletmek sizin elinizde.

Yeşil yiyecekler yeryüzünde besleyiciliği en yüksek maddeler. Sanki yoğunlaşmış ışık topları. Bunları yediğinizde hele bir de sıvı beslenerek vücuttan sindirim yükünü de kaldırdığınızda bambaşka kapılar açılıyor.

Bugün içeceklerimi içerken bırakın midemi, suyun bağırsağımdaki ilerleyişini hissettim. Ve kendimi öyle sakin, huzurlu hissediyorum ki ve bir o kadar enerjik. Tüm bu sakinliğe rağmen zihnim zehir gibi keskin. Ve aç bile değilim.

Bunu defalarca yaşamış biri olarak şunu söyleyebilirim ki bir kere sizi, ruhunuzu, şuan yeryüzüne bağlayan beden denen enerjiyi “gerçekten” beslediğinizde gerisi de geliyor. Ne arzu edersiniz…

Duyarlılık, yaratıcılık ve hafifliğe içelim, güzelleşelim🙂

 

Yeşil detoks denemek isteyenlere alışveriş listesi:

Hepsi zorunlu değil, canınız hangilerini çekerse.

Ispanak,

Karalahana,

Pazı,

Limon,

Roka,

Kırmızı lahana,

Salatalık,

Yeşil Elma,

Semizotu

Karpuz,

Psyllium (Tok tutsun diye lif)

Cayenne Biberi

Taze Zencefil

Probiotik (Bağışıklık güçlendirici dost bakteri)

Alkali Su (filtre, damla, karbonat)

Bitki çayı (kafeinsiz olmalı)

Bunları değişik şekillerde kombine edip acıktıkça katı meyve sıkacağında sıkıp içiyorum. Aralarda bol alkali su da önemli. Bulursanız organik alın. Hem tadı daha güzel hem de bari bir gün ilaçsız bir şey yiyelim🙂

This entry was published on 07/23/2012 at 5:24 pm and is filed under Detoks, Sağlık. Bookmark the permalink. Follow any comments here with the RSS feed for this post.

One thought on “Duyarlılığımı artırmaya karar verdim, Sebzelerin Gücü Adıınaa!

  1. en kısa sürede denemek istiyorum bu bir günlük detoksu evet.

Leave a Reply

