Edremit Çamlıbel’de Saklı Bir Lezzet Köşesi

Selamlaaar, eveeet en sevdiğim şeyi yapıyorum yine, geziyorum yani. İstanbul 2 ay yetiyormuş onu anladım.

Ailecek çıktığımız bu yolculukta Ege ve Akdeniz’den bildirmeye devam ediyorum.

Size Edremit’e bağlı Çamlıbel Köyünde bulunan Keyf-i Alem Kafeden bahsetmek istiyorum. Aslında çok konuşmayacağım, biliyorum fotoğraflara bakmak daha eglenceli:)

Ama kısaca burasını spesiyali çiborek-mantı-gözleme. Benim gibi veganlar için harika otlu gözleme ve zeytinyağlılar var. Hem de gözlemede arapsaçı, alan maydanozu, sirken gibi yöreye özgü otlarla açma hamurla yapılıyor.

Hepsini mekanın sahibi Ayşegül Tezel yapıyor. Bir aile işletmesi. Kışın da özel çorbalarından içmek için uğrayabileceğiniz bu “ev bahçesi” kafeyi de, yemeklerin lezzetini de biz çok sevdik. Ayşegül hanım da mekana enerjisini veren kadın hemen hissediliyor.

 

 

 

 

 

 

Kazdağları milli park girişindeki kafe aynı zamanda Tuncel Kurtiz’in ünlü zeytinbağı’nın hemen yakınında. yolunuzu düşürün, karnınızı ve ruhunuzu doyurun, bu samimi hayallere de destek verin.

Gökçe yine yollarda…

Ayşegül hanım tel: 0 (536) 433 52 72

 

This entry was published on 06/30/2012 at 8:01 pm and is filed under Cafe&Restaurant, Türkiye. Bookmark the permalink. Follow any comments here with the RSS feed for this post.

Leave a Reply

