Bir Iphone macerası… Evren de ne istesem veriyor!

Yıllardır iphone’a karşı bir ilgim, sevgim var. Ama iphone almak bana pazardan 10 liraya alacağın tshirt’ü sırf markalı diye 100 liraya almak gibi geliyor.

Neyse Hindistan’dayken artık canım ne isterse yapmam gerektiğine karar vermiştim. Bu yüzden ben de bir iphone alacak, her şeyin fotoğrafını çekecek, şuan dişimi fırçalıyorum diye tweetler yazacak, minibüste maillerime bakacaktım.

Teknolojiye de o kadar uzağım ki! Son 5 senedir BP’den hediye puanla kazandığımız bir Samsung kullanıyorum. Sadece mesaj yazıp telefon etmeyi bilirim. 3G filan uzay mekiklerinde kullanılan bir teknoloji benim için.

Taş devrinde yaşıyorum kabul ama evrenle aram iyidir. Yani ne istesem, ne kadar garip olsa da ikiletmez ayaklarımın dibine getirir bırakır sağolsun.

Dedim ki evrene, ben bir iphone istiyorum, siyah olsun, cici olsun, benim olsun, fiyatı 1000tl civarında olsun. Siparişi verdim, artık nasıl nerden gelir bilemem, orasına ben karışmam çünkü.

Neyse niyetimi ettikten sonra internetten şöyle bir fiyat bakınca 1000TL’ye anca iphone kapağı alabileceğimi fark ettim. Artık 5. el filan belki bulabilirdim. Ama bunun da moralimi bozmasına izin vermedim. Bana ne! Ben süper bir telefon istiyorum ve bütçem bu kadar.

Normalde insanlar bir panik olur, Doğubank’lara filan gider, site site dolaşır, bütçeyi yükseltir ya da iphone’dan vazgeçer. Ben hiçbirini yapmadım. Hatta siparişi verdikten sonra konuyu da pek düşünmedim. O bana gelecek ne de olsa.

Siparişten birkaç gün sonra Silivri’ye gitmek gerekiyordu. Abimler de o tarafta oturan bir arkadaşlarına kahvaltıya gideceklerdi. “Sen de gel madem” dediler. Ben de gittim.

Sonra masanın üstünde Iphone görünce “Aa ben de alıcam, nasıl bir şey alsam ki?” dedim, ev sahibimiz de “Öyle mi, ben de yeni yurtdışından satmak için bir Iphone getirmiştim, içerde, onu alabilirsin” dedi. Açılmamış kutusunda bir Iphone 4s 32 GB yan odada duruyordu… Ve ev sahibimiz telefoncu filan de değil…

Hımmmmm…

Ve tahmin edin ben bu iphone’a kaç para ödedim? 1000tl.

Evet, görmemişin iphone’u olmuş…

Ben şimdi abuk sabuk her şeyin fotoğrafını çekip twitter’a atıcam, mazur görün🙂

Kıssadan hisse, isteyenin bir yüzü kara, istemeyenin…

Konuyla ilgili gecenin bilmem kaçında iphone’umla çekilmiş geyik bir videoyu da ekledim. Gülelim, eğlenelim, ooooh oh!

http://youtu.be/mBnt0Nz1AeU

This entry was published on 05/17/2012 at 4:52 pm and is filed under hayat. Bookmark the permalink. Follow any comments here with the RSS feed for this post.

2 thoughts on “Bir Iphone macerası… Evren de ne istesem veriyor!

  1. video nasıl eğlenceli olmuş🙂

Leave a Reply

