N’apıyım seviyorum! I can’t stop myself from doing healthy chocolates :)

Ya evet, aslında yazacak bir sürü hikaye var ama ben yine yaptığım çikolataları sizinle paylaşıcam çünkü kendimi durduramıyorum. Çoook eğlenceli.

Çikolata yemeği ezelden beri sevmişimdir. Hatta o dereceki küçükken devasa masamızın altında bir gizli yerim vardı (masanın kirişleri yani) oraya çikolata istifler, bazen bunalınca oraya saklanır, gizli gizli çikolata yerdim. Çikolatanın mutluluk verdiğini erken yaşta keşfettim🙂

Ben çikolatayı seviyorum da şekeri, kimyasalı, süt tozunu, katkı maddelerini filan sevmiyorum! Normalde sağlıklı ve antioksidan özellikleri olan bir madde bu kadar mı zehire dönüştürülür? E ben yapıyım o zaman dedim. Benim sevgili kankam Nurdan da benim gibi bağımlı. Hatta artık onun 2 yaşındaki kızı Derin de  bizim “sağlıklı” çikolataların bir numaralı müdavimi oldu.

Neyseki içim rahat, içinde organik ve sağlıklı şeyler olunca gönül rahatlığıyla yeğenlere yedirebiliyoruz.

Herbiri birbirinden farklı trufflelar ve çikolatalar yaptık. Çikolata yapmak sanatmış meğer🙂 Artık arkadaşlarıma ne hediye götürsem derdim de kalmadı🙂

Resimde gördükleriniz neli hemen söyliyim:

Kaju, ay çiçek çekirdeği, fındık, haşhaş, tahin, psyllium, susam, kahve, organik soya sütü… Yok yok, anne çocuklarını ayırmaz ama benim favorim kahveli çikolata.

Beni ararsanız mutfakta bulabilirsiniz🙂

******

I lost myself in the seductive world of chocolate.

I love chocolate! When I was a little girl (still I am) I used to hide under our biiiig dinner table. And I had a secret place there where I can store my chocolates. Whenever I feel bored I used to go under the table and eat them by myself. I have found out that cacao beans give happiness at a very early age:)

But I don’t like milk, sugar, additives and chemicals. So I thought I can do my own healthy chocolate with Agave, cacao butter, cacao powder and organic things. Now I enjoy it soo much I can’t stop doing it:)

My dear friend Nurdan’s 2 years old daughter Derin is our biggest fan. And we feel happy to watch her eating healthy sweets that we did.

So what is today menu? Tuffles and chocolates of every kind, ready to be eaten and given as a gift to friends (I think this is the best gift, don’t you think?🙂

What I used to spice up: Cashew, sun flower seed, hazelnut, organic soy milk, tahini, coffee, poppy seed, sesame, psyllium husk. If you ask my favorite, I would go for the coffee chocolate.

I will be in the kitchen, see you!

This entry was published on 05/12/2012 at 1:30 pm and is filed under Çikolata, Chocolate. Bookmark the permalink. Follow any comments here with the RSS feed for this post.

Leave a Reply

