Sabah Diyalogları

Günaydın,

Bu satırları sabah uyanır uyanmaz yazıyorum çünkü çok komik bir şey fark ettim, size de anlatmam lazım🙂

Bence annem ve ben uzaylıyız, sabah ikimizin diyaloglarını duysanız Adams Family’nin devamını çekiyorlar sanırsınız🙂

Yani ben zaten uzaylı doğmuşum ama olan biricik, normal anneme oldu…

Sabah uyanınca annemle mutfakta buluşup birbirimize “günaydın, n’aber” dedikten sonra konuşmalar şu şekilde gerçekleşiyor:

-su kaynattın mı? (annem çoktan kaynatmıştır çünkü sıcak sulu bardağın içine kuru kayısı ve erik atar, onları yer, suyunu da afiyetle içer. Kalınbağırsak hareketleri için süper)

-Limonlu-sarımsaklı içecek nerde anne buzdolabında bulamıyorum! (annem ben yokken sarımsak ve limon suyunun marine edilmesiyle elde edilen bağışıklık kuvvetlendirici bir iksir hazırlamış da)

-Sarımsak kokuyor muyum?

-Biraz

-Maydanoz yiyeyim.

-Bence karanfil çiğne.

-Yine mi Green Vibrance içiyorsun? Ben valla Spirulina’nın tadını daha çok beğeniyorum artık. (Bunların hepsi besleyici bitkisel yeşil tozlar)

-Ay ne bilim tadı bana garip geliyor.

Himalaya tuzu ve limonla içmeyi denedin mi çok güzel oluyor o zaman.

-Bitki çayı içer misin? İçine taze zencefil de attım.

-Anne aç gitme okula, hurma da ye, kan şekerini düzenlesin…

-Anne su içtin mi?

-Gökçe sana börek ısıttım (sonunda normal bir sabah cümlesi):)

-Yok anne ya, sonra yerim önce yarım litre ılık limonlu su içiyim (ya da bazen evde kendi yaptığımız sirkeden içerim)…

Colloidal Silver’dan aldın mı? Bu ara bahar dönemi, bağışıklığı kuvvetlendirmek lazım.

-Aldım aldım.

-Anne ekmek yaptın mı?

Evet arkadaşlar, bunlar bizim sabah diyaloglarımız, ikimiz de kahvaltı olarak işte bunları alıyor, sabahları Rambo gibi vücut bakımı yapıyor, hazırlanıyoruz. Ee ilerleyen saatlerde gelsin salatalar, börekler, tatlılar…

Anneme dedim ki geçende, yani biri bizim sabah muhabbetimizi duysa, ev aktar gibi zaten, korkar valla.

Ama gördüğünüz gibi garipliğimi annemden almışım aslında. O da az değil.

Bizim evde ayak incinince bulgur haşlanır sarılır, öksürük olunca sırt bal ve karabiberle ovulur, vücutta kese çıkınca Amasya elması yapıştırılır, fıtık için para sarılır, grip olunca okaliptüs esansıyla buğu yapılır, boğaz şişince sirke sürülür… Annem bizi bunlarla iyileştirmeyi becerir. Böyle bir evde büyünce normal değil mi?🙂

This entry was published on 05/07/2012 at 8:39 am and is filed under Sağlık. Bookmark the permalink. Follow any comments here with the RSS feed for this post.

Leave a Reply

