Ayurvedik Kahvalti

Gokarna’da Om Beach’te Ayurveda yemekleri yapan bir restoran bulduk. Ben Ayurveda hakkinda antik ve kadim bir saglik yaklasimi olmasi disinda pek birsey bilmiyorum. Bu arada Turkce karaktersizligimi bagislayin cunku internet kafeden yaziyorum.

Hindistan Ayurveda’nin anavatani. Bu cok karmasik ve basli basina bir saglik ve tedavi yontemi. Bu yuzden Ayurveda Restoran gorunce epey heyecanlandim ve Ayurvedik kahvalti ismarladim. Asagida gordugunuz seyler geldi onume. Krep, yulaf lapasi, meyve salatasi, bezelye yemegi, ananas suyu…

Evet tamam turistim, bu islere yabanciyim ama sunu soyleyebilirim ayurveda bu olmasa gerek. Ozellikle Hindistan’da bulunmayan ve Avrupaya ozgu bir gelenek olan yulaf lapasini kutusundan okuyarak yapmaya calisan personel cok eglenceliydi. Ne ayurveda ama!

Sonra da gercek espresso yazan bir baska kafeye gittik. Espresso makinesi varmis. Bu hindistan’da buyuk olay. Ama burasi hindistan hersey olabilir. Nitekim menudeki yazilimiyla kupuchino var mi diye sordum ve garson “kusura bakmayin cikolata tozumuz kalmadi” dedi. Korku filmi gibi. O kadar dehsete kapildim ki soda soyledim.

Yani kissadan hisse: Menude yazan herseye guvenme:))

This entry was published on 03/14/2012 at 5:36 pm and is filed under hindistan. Bookmark the permalink. Follow any comments here with the RSS feed for this post.

Leave a Reply

