Bhang Lassi’yle mistik bir deneyim:) Bhang Lassi Drink

I had Bhang Lassi. This i s a sweet lassi drink, blended with hemp. You can find this drink at many cafes. Ganja is not totally illegal in India. Because smoking hemp is also part of the Hindu religion. Many sadhus or babas smoke ganja. This is thousand years old tradition, so not possible for government to ban it as in europe. Government even have official legal Bhang Shops.

ı only took 3 sips from Bhang lassi and because i am free of drugs, i was so pure, it was enough for me to start to fly and have a nice trip. It makes all the sensations and emotions very strong. you can hear, see, touch, smell and hear as a superhuman! And such a relaxing feeling after living with your worried and controlling brain 24 hours!

I enjoyed and i think it is sacred, must be a ritual, this is not something you take everyday. But only with good friends, with good mood and rarely to really feel it. And the day after, you should have good nutritious food with plenty of water.

If you come to India, have a Bhang Lassi and enjoy the shortcut to parallel universe:)

Hint mutfağının en özel ve rağbet gören içeceği Lassi olmalı. Yani bizim ayranın tuz yerine şeker konmuş versiyonu. Burada muzlu, ananslı, çikolatalı çeşit çeşit lassi bulabilirsiniz. Ama en özeli dün arkadaşlarla beraber içtiğimiz Bhang lassi. Yani içinde kenevir olan lassi. Burdaki adıyla içine bhang  konmuş lassi.

Tamamen doğal olarak elde edilen uyuşturucu madde blenderda bol şekerli lassiyle karıştırılıyor ve yeşil, lezzetli bir içecek elde ediyorsunuz.

Hindistan uyuşturucu konusunda çok farklı bir yaklaşıma sahip, diğer ülkelerden farklı olarak kenevir içmek burda hindu dininin bir parçası. Birçok kutsal kişi bizim deyimimizle ot içiyor, kafa oluyor. Ve bu gayet normal. Bu yüzden burda kenevir yani ganja yasadışı değil tam olarak. Hatta yılda 1 kere olan özel bir festival var, bu festivalde herkes çocuklar da dahil, bhang lassi içiyor. O kadar normal yani.

Birçok kafede banglassi servisi var ve sonrasında uzanıp dünya ötesi yolculuklara çıkabilmeniz için rahat minderler.

Benim uyuşturucu herhangi birşeyle hiç aram yoktur. Sigara içmem, alkol almam ama uçmak istiyorsam ya meditasyon yapar ya da çikolata yerim:)

Bhang lassiyi denemek istedim çünkü içinde kimyasal yok ve binlerce yıldır birçok şaman tarafından kullanılan, insanın kendine dair algısını değiştirebilecek güçte bir deneyim yaşatacak otlardan oluşan bir içecek. Ve sigara gibi içinize yakarak çekmediğiniz için karbonun verdiği zararı da vermiyor ciğerlerinize.

Kocaman bir yemekten sonra arkadaşlarım bhang lassi ısmarladı. Onlar daha önce hindistana geldikleri için deneyimlilerdi. Ve ben sadece 3 minik yudum aldım. Çünkü üzerimdeki etkisini bilmiyordum. Ve hiçbirşey olmadı.

Taki ayağa kalkana kadar. İçtikten yarım saat sonra üzerimde çok rahatlatıcı bir enerji hissetmeye başladım. Vücudumu koordine edemiyordum. Algılarım tamamen değişti. Artık emin olduğum şeylerden emin değildim. Neredeydim? Kiminleydim? Hiçbirşeyle ilgili kesin birşey söylemek mümkün değildi. Vampir Cullen’lar gibi, herşeyi mükemmel ve güçlü bir şekilde duymaya başladım. Görme ve koku algım da güçlendi. Dokunduğumda maddelerin yapısını daha zarifçe ve ayrıntılı hissedebiliyordum. Ve yüzümde kocaman, engel olamadığım bir gülümseme oluştu.

İnsan beyninin sürekli konuşan, endişelenen, kontrollu sol tarafını kapatınca, tamamen duyusal ve her türlü mesaja açık bir hale geliyor. Kafamın içinde herşey, tüm sorunlar basitleşti ve içimdeki sesi daha net duymaya başladım.

Sabah uyandığımda beni bol bol su içeceğim ve kendime vitamin, mineral yüklemesi yapacağım bir gün bekliyordu.

Eğer Hindistan’a geliyorsanız, Bhang lassi denemeden dönmeyin. Bence bir kereye mahsus ve dozunda alındığında, olağandışı ve çok eğlenceli bir deneyim.  Tavsiye ederim.

This entry was published on 02/10/2012 at 5:18 pm and is filed under hindistan, india. Bookmark the permalink. Follow any comments here with the RSS feed for this post.

Leave a Reply

