Ne istersen oluyor, olmuyorsa daha güzeli geliyordur…

Enteresan iki olay yaşadım ve olaylara karşı verdiğimiz tepkilerin kaderimizi belirlediğini daha da net fark ettim. The LifeCo’nun beraber çalıştığı bir kanser doktoru olan Thomas Lodi Türkiye’ye seminere gelmişti. Ve gerçekten çok faydalı bilgiler verdi. Ama birkaç saatin sonunda beni en çok etkileyen şu sözleri olmuştu “Siz planlar yaptığınızda Tanrı ne yapar biliyor musunuz? Sadece güler!” Bu lafı hep aklımda tuttum. Nitekim Tanrı bizim planlara da güldü zaten.

Bildiğiniz gibi Spa Samui’deki enerjiyi beğenmediğim için detoksumu burada yapmak istememiş ve Dharma Healing’e gitmeye karar vermiştim. Ancak bir sorun çıktı. Hillary’le bir konuda anlaşamadık ve orası da iptal oldu. Ve kendimizi konaklayacak ve detoks yapacak bir yeri olmayan 2 kişi olarak bulduk. Planlar yapmıştım ama yürümedi. Ama sorunları fırsat gibi görme alışkanlığım vardır ve o soruyu sordum. “Gökçe gidip bir merkezde detoks yapamıyorsun, yolların kapanıyor, bundaki fırsat ne? Sana ne anlatmaya çalışıyor?” Ve fark ettim ki aslında kendi detoksumu tasarlayabilirim! Bu konuda yeterince bilgi ve deneyim sahibiyim. Bu bana farklı bir detoksu deneyimleme ve yaratıcı olma konusunda sonsuz bir fırsat sunuyor aslında!

Gelelim konaklamaya, artık orada detoks yapmayacağımız için otomatikman konaklama da iptal oldu. Ve şuan kaldığımız yerde de verdiğimiz tarihten sonrası dolu, uzatamayız da. Herhangi bir yerde de kalamayız çünkü bize buğday çimi, hindistan cevizi suyu lazım (kafamdaki detoks için).

Biliyor musunuz, pozitif bir insanla beraber olmak büyük ayrıcalık, etrafınıza mümkün olduğunca bu tarz insanlar toplayın. Çünkü Nurdan suratında bir gülümsemeyle “Eğer tüm yollar kapalıysa demek ki daha güzeli gelecek” şeklinde bana güvence veriyordu. Ben de öyle düşünüyorum. Kaderimize ne düşerse değil de, nasıl bir yerde kalmak isteriz? Önce kalacağımız evin özelliklerini listeledik. Üstüne bir de görsel olarak hayalini kurduk. Ve ertesi gün çıkıp yürüye yürüye sahilde hayalimizdeki gibi bir yer bulmaya karar verdik.

En lüksünden en sefiline onlarca yer dolaştık. İşimizi gören yerler bulduk ama içimize sinen bir yer bulamadık. Konuştuğumuz herkes yüksek sezonda aradığınız düşük fiyata imkansız diyordu. Hakikaten de öyleydi. Artık ayaklarımıza kara sular inmişti ki pahalı bir resortun önünde durduk. Nurdan “Hadi buraya da soralım” dedi. Ben “Boşver, imkansız, daha beter yerler bile bizim vereceğimiz fiyattan pahalıydı burası hayatta olmaz” dedim. Ama Nurdan ısrar etti. Sonradan konuştuğumuzda orasıyla ilgili içine bir his doğduğunu, hayalimizdeki yeri bulacağımıza çok inandığını söylemişti.

İçeri girdik, inanılmaz güleryüzlü ve ilgili bir kız karşıladı bizi. Ama oda fiyatını öğrenince omuzlarımız düştü. Bizim için pahalıydı. Teşekkür ettik. Ve arkamızı dönüp başımız önde giderken kız beni durdu ve “Durun bir yer daha var. Bunu sizin istediğiniz fiyattan veririm” dedi.

Meraklandık. “Tamam görelim” dedik, ve kız bizi yeşillikler içinde müstakil bir villanın önüne getirdi. Çok şık, temiz, estetik, limitsiz interneti, mutfağı bile olan, verandalı, kendi sahili olan… Nurdan’la birbirimize bakışımızı unutmayacağım. Hatta kız gittikten sonra birbirimize sarılıp zıpladık bile…

Biz inanmıştık, olumluyduk ve daha azıyla yetinmemeye kararlıydık. Ve hayat diğer yolları bloke etmişti çünkü bizi daha güzeli ve özeli bekliyordu. Bir kez daha içgüdülere güvenmekle kazanmıştık. Ve pozitif tepkilerimiz bizi pozitif sonuçlara götürmüştü.

Artık yazılarımı yeni evimizden yazıyorum.

Yarın detoks başlıyor. Ve ben mutlu ve toksinlerinden arınmaya çok hazır bir kızım.

Teşekkürleeer!!

This entry was published on 12/14/2011 at 6:55 pm and is filed under Tayland. Bookmark the permalink. Follow any comments here with the RSS feed for this post.

8 thoughts on “Ne istersen oluyor, olmuyorsa daha güzeli geliyordur…

  1. hilal on said:

    kaldığınız yer burası mıı çooooookkkkk güzeeeelllllllll😀

  2. evet, ağaoğlu gibi ben de! olacak dedik oldu!

  3. Çok güzel bir yer, bugün detoksunuz başladı sanırım nasıl gidiyor detayları bekliyorum…

  4. Ferhunde on said:

    Harika görünüyor, içim açıldı🙂

  5. orkun on said:

    bu kadar uzun aralıklarla yazarsan olmaz ama🙂 çok mu yoğunsun?😉

  6. yoğunum hakkaten nasıl bilmiyorum ama:) istediğin yeni yazı olsun, seve seve, biliyorsun:)

  7. Nurhan on said:

    Detoks mu? Parasiyla rezil olmak diye dusunuyordum ama yasadiginiz deneyimi gorunce ben bile heyecanlandim. Bir kisilik daha yeriniz var mi:)

    Optum elma yanaklarindan…

  8. :)) evet zaten millet taylanda yemeye içmeye gidilir diyor bana. Ama ben burda 1,5 ay kalıp hiç thai yemeği yememiş biriyim. Hem ben şun detoksunun 2. günüdeki biri olarak diyebilirim ki, bu da ruhun gıdası, besleniyorum yani. Sen zor biraz nurhan, detoks falannn! :))

Leave a Reply

